понедељак, 2. април 2018.

„MOGLO BI TO I VAMA DA SE DESI“ PRVA PROLEĆNA PREMIJERA BAP-a



Komičnim prikazom problema preljube belocrkvansko amatarsko pozorište je otvorilo prolećnu sezonu za koju najavljuju još dve predstave. Italo Kapone Petrović vratio se pozorištu nakon gotovo tri decenije pauze, ovog puta u ulozi režisera, u poslu mu je puno pomogla asistent režije Sofija Tomašević koja je najviše radila sa glumcima.

Sedamnaestogodišnja Jovana Stanković puno je puta bila na bini u Centru za kulturu, ali kao mažoretkinja, dok joj je ovo bio glumački debi, i to takav da se niko ko zna da će uskoro izaći na prijemni za studije glume nije začudio njenim izborom profesije.
Aleksandra Vuk glumi već tri godine, sve su joj uloge podjednako drage.
- S obzirom da je Bela Crkva malo mesto u kom se većina stvari pre ili kasnije sazna, mislim da je izbor predstave bio pun pogodak, kaže Aleksandra.


- Probe su uvek bile doživljaj, uz puno smeha i prilagođavanja teksta nama koji nismo ni blizu bračnih voda, pa mislim da smo predstavu zbog toga ovako lako izneli, smatra Ferenc Filep.
Danijel Petrović, medicinski tehničar koji je odrastao uz oca zaljubljenog u pozorište, prošle godine ostavio je publiku bez daha ulogom Ilije Čvorovića.

- Najveći problem na probama bio sam ja, odnosno činjenica da je Ilija Čvorović „izlazio iz mene“, što je kolege dovodilo do smeha, a meni stvaralo problem koji sam ipak uspeo da prevaziđem, zadovoljno je posle premijere izjavio Danijel.


Italo Kapone Petrović glumio je davno u predstavama koje su režirali Valentina Kasteljanov, Živa Momirov i Nikola Kasteljanov.
- Tada se ulozi pristupalo drugačije, pokušavao sam da pomirim ta dva pristupa kako bi glumcima bilo lakše, na kraju smo usvojili većim delom način koji mladim glumcima više odgovara i veoma sam zadovoljan onim što su prikazali. Specifičan je bio moj i sinovljev odnos, ali ne na probama, već kod kuće – došlo je do nove dimenzije sukoba generacija. Mladi žele da glume, mislim da je to u celoj priči najvažnije, tvrdi Italo Kapone Petrović.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.