субота, 19. мај 2018.

EMILIJA SPASOJEVIĆ TREĆA NA FESTIVALU PAMETI


Projekat "Festival of Mind" je organizovan pod pokroviteljstvom Pokrajinskog sekretarijata za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine-nacionalne zajednice, u saradnji sa Mensom Srbije i Fakultetom za ekonomiju i inženjerski menadžment FIMEK. Učenici Tš “Sava Munćan” učestvuju svake godine i uvek su bili u finalu.
Projekat je okupio veliki broj učenika iz 6 evropskih zemalja, Srbije, Hrvatske, Slovenije, Austrije, Italije i Slovačke, a najbolji od njih su pozvani na veliko Finale Festivala, čiji slogan glasi: "Budi kreativan – osiguraj svoju budućnost". Od 1000 učesnika, njih 60 se plasiralo u finale, a među njima je bilo čak petoro učenika Tš “Sava Munćan” iz Bele Crkve. Tamara Grujić, Miljana Vojnov, Milutin Velišić, Aleksandar Redžović koji je osvojio 8. mesto i Emilija Spasojević koja je osvojila 3. mesto.
- Pustili smo mašti na volju i slagali “Doris” slagalicu, praveći oblike koje želimo. U poslednjem trenutku sam se prijavila, nema tu nekih velikih priprema, pokazujete koliko ste maštoviti i brzi, a ja sam odlučila da napravim Pelikana. Nisam očekivala da među brojnim dobrim radovima moj bude tako visoko ocenjen, zbog toga sam još srećnija. Bila sam u velikoj neizvesnosti, a kada sam videla ocene trema je postala još veća. Veoma sam ponosna na nagrade koje sam dobila i koje će biti moja trajna uspomena na uspeh koji sam postigla, kaže Emilija Spasojević.
Kreativne radove finalista ocenjivao je žiri od 10 uglednih domaćih i međunarodnih stručnjaka koji su zatim izabrali pobednike Festivala javnim glasanjem.
Učenici-finalisti, njihovi profesori, predstavnici regiona i ambasada, kao i predstavnici medija prisustvovali su svečanom izboru i proglašenju pobednika u Velikoj sali Skupštine AP Vojvodine u Novom Sadu . Svečanost je otvorio Milan Kovačević, zamenik Pokrajinskog sekretara.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.